من از این فاصله دور صدایت کردم
با همه دوریت از من نگاهت کردم
یاد آبان زمستانیه پاییز بخیر
بی تو از ناز نگاهت روایت کردم
چه تو گه ناز کنی یا که جفا فرقی نیست
دل بی صاحب خود را به نامت کردم
من به پابوسیه آن چشم خمارت بودم
تو شدی کعبه و این بار خدایت کردم
تقدیم به ستاره ناهید زندگیم...
ما را در سایت تقدیم به ستاره ناهید زندگیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 6 فروردين 1396 ساعت: 5:42